Szukaj & znajdź  
Szukanie zaawansowane  

CMMI® for Services

Kurs Akredytowany
CMMI®  for Services

Akredytacja SEI

 

Jest to oficjalny kurs akredytowany przez Software Engineering Institute (SEI). Uczestnicy kursu otrzymają certyfikat i będą zarejestrowani w bazie SEI. Jest to warunek konieczny do uczestniczenia w kolejnych kursach SEI, a także możliwości udziału w oficjalnych ocenach SCAMPI.

 

 

 


Materiały Szkoleniowe

 

Uczestnicy otrzymują:

  • Teksty oryginalnych materiałów szkoleniowych, autoryzowanych przez SEI (w języku angielskim)
  • Oficjalny Raport Techniczny na temat modelu CMMI® (SEI Technical Report, CMU/SEI-2010-TR-033)
  • Kieszonkowy przewodnik "CMMI®-SVC w Pigułce"

 

 

CMMI®-SVC w Pigułce

CMMI®-SVC w Pigułce CMMI®-SVC w Pigułce

Zawiera najważniejsze informacje na temat modelu CMMI® for Services (CMMI®-SVC). 

Język: Angielski, 56 stron, Wydanie Kieszonkowe.

Przyda się przy wdrożeniu!

Kontakt

Bonifaz Maag Bonifaz Maag
CEO
+49 7154 1796 100
cee@kuglermaag.com
Twitter Buttons

Wprowadzenie do modelu CMMI® for Services (1.3)

To trzydniowe szkolenie wprowadza dostarczycieli usług, osoby przeprowadzające oceny (ang. „appraisal”) oraz osoby odpowiedzialne za poprawę procesów w organizacji w fundamentalne zagadnienia odnośnie dostarczania usług. Model CMMI® for Services (CMMI®-SVC) jest kompletnym zestawem wskazówek do wyznaczania i poprawy procesów dla dostarczania usług.  Poprzez zaadoptowanie i rozszerzenie uznanych standardów i najlepszych praktyk w celu odzwierciedlenia unikalnych wyzwań jakie stoją przed firmami dostarczającymi usługi, , CMMI®-SVC oferuje praktyczną strukturę do osiągnięcia wyższego poziomu jakości usług, kontroli kosztów, poprawy w harmonogramowaniu oraz poprawy zadowolenia klienta. Niektóre rodzaje usług, które mogą czerpać korzyści ze stosowania CMMI®-SVC to obsługa, logistyka, utrzymanie, IT oraz wiele innych rodzajów usług w przemyśle i instytucjach państwowych.

Kurs składa się z wykładów, ćwiczeń oraz czasu przeznaczonego na pytania i dyskusje. Po zakończeniu szkolenia, uczestnicy będą w stanie opisać model CMMI®-SVC, prowadzić dyskusje na temat obszarów procesowych i lokalizować potrzebne informacje w nim zawarte.

Korzyści dla uczestników

Kurs ma zadanie pomóc uczestnikom w:

  • Określaniu czy model CMMI-SVC ma zastosowanie w ich rodzaju działalności
  • Nauce efektywnych praktyk dla definiowania, ustalania i zarządzania usługami
  • Podtrzymaniu wprowadzonych ulepszeń
  • Przygotowaniu następnych kroków, takich jak ocena (ang. Appraisal) i certyfikacja

Zawartość kursu

  • Wprowadzenie
  • Doskonałość procesu
  • Przegląd CMMI® for Services
  • Definiowanie, ustalanie i dostarczanie usług
  • Monitorowanie i kontrolowanie usług oraz produktów pracy
  • Zapewnienie sukcesu w dziedzinie dostarczania usług
  • Zarządzanie decyzjami, dostawcami i standardowymi usługami
  • Tworzenie kultury w celu utrzymania doskonałości usług
  • Formalizowanie praktyk w organizacji
  • Struktura reprezentacji w modelu CMIM („Stage” i „Continuous”)

Adresaci

  • Dostarczyciele usług oraz osoby odpowiedzialne za poprawę procesów w organizacji
  • Kandydaci na instruktorów (CMMI®-SVC) oraz „SCAMPI Lead Appraiser’ów”
  • Członkowie zespołu przeprowadzającego appraisal’e
  • Każdy zainteresowany CMMI® for Services

Liczba uczestników i warunki wstępne

  • Kurs jest ograniczony do maksimum 12 uczestników
  • Kurs prowadzony jest w języku polskim

Czas trwania

3 dni

Cena szkolenia

Skontaktuj się z nami

Instruktor

Kurs bedzie przeprowadzony przez autoryzowanego przez SEI instruktora CMMI® - Christophe Debou

Terminy

    Wprowadzenie do modelu CMMI for Services
    06.–08. mar. 18,  Kraków,  Polska
    3 dniowe szkolenie, cena szkolenia do uzgodnienia. Kurs odbędzie się w języku polskim natomiast materiały szkoleniowe będą w języku angielskim.
    › rejestracja

(copy 1)